Известие

Collapse
No announcement yet.

изЧЕЗва ми водата...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • изЧЕЗва ми водата...

    Привет! От няколко месеца непрекъснато доливам антифриз. Писна ми вече. Реших, че е радиатора, защото от него подлизваше малко...смених го-проблема продължи. Сипвам до максимума...карам на парно примерно 3 километра на ръчка и водата вече е под минимума...отварям, доливам до МАКС, 3- до 5 км максимум... и пак пада под минимума...даже ако продължа да я карам и вода в разширителния съд, не остава. От никъде другаде не тече! Проверявал съм, в купето вода не тече, от маркучите също...нивото на маслото също не се покачва, пяна по капачката няма...маслото не е разредено...наистина ми писна и ще ви помоля за помощ. Къде да търся проблема?! Благодаря! Колата е от подписа!
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
    DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

    ВАЗ 21079 1990 г.

  • #2
    Я виж да не тече от радиаторчето дето е в купето и е за парното......
    Навираш се и гледаш в краката на пасажера и шофера......дори ако се ориентираш добре може да бръкнеш в центъра на колата има нещо като долна кора където ако има теч ще е мокро.......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Има една течна! добавка за сълзящи радиатори на лики моли, струва около 10лв и върши много добра работа :



      Мен лично ме спаси на път. Вече половин година нямам "странични" ефекти.

      п.с. Не сипвай всичко. Аз сипах половината тубичка

      п.с.2 А иначе проблема е там, където ти е казал Ферариста - радиаторчето на парното в купето. Кофти е разположено и при евентуална смяна мисля, че се сваля таблото (неприятно и скъпо като труд в сервизите).
      Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 18:00.
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Дано да радиаторчето вътре в купето,виж дали не е мокра стелката,иначе може да е гарнитура на главата,вади ти водата през аспуха,забелелижи дали върви много трябва да има разлика мойта бягаше много,и сутрин като запалиш нормално ли палиш без проблем.
        Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

        Comment


        • #5
          Бро то ако го духа през аспуха,значи като и даде мъгел ще прави бяла димна завеса отзад с толкова антифриз колкото казва колегата ,че изчезва за няколко километра... то си е парогенератор
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #6
            ...тва не тече,а шурти....и щом е сухо ,както казва колегата,най-вероятно някоя скоба не си върши работата........запали колата и я остави на място,така ще разбереш от къде изтича......
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              Бро то ако го духа през аспуха,значи като и даде мъгел ще прави бяла димна завеса отзад с толкова антифриз колкото казва колегата ,че изчезва за няколко километра... то си е парогенератор
              Значи мойта го направи лятото на фият браво 1.2 83к.с.Нямаше димни завеси не е оставих .Антифриза пълни буталата за вечерта и на сутринта палиш и ако претриса то се осеща вади е през аспуха.Не е изчаках разглобиха е и на 4 цилиндър на гарнитурата колкото главата на топлийка дупчица.
              От Бургас до Слънчев Бряг е 34 километра нормално каране от макс отиваше на минимума малко под него карал съм 90, 100 километра в час
              Last edited by etrovskii; d.m.y г., 18:25.
              Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

              Comment


              • #8
                при мен беше от казанчето. точно там, дето скобата държи маркуча за вливането.
                ама, както са ти казали колегите-отдолу си прави локвичка.
                sigpic156 SW 2001 бивша.

                Comment


                • #9
                  Бе тя и жената беше препълнила разширителния съд и се жалва че пръскалките на чистачките не пръскат...
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #10
                    за жените шофьори
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #11
                      Такова голямо количество да изчезва току така... Виж си капачката на разширителния съд.

                      Comment


                      • #12
                        Някоя тапа по двигателя да не е изгнила и да сълзи като завърти помпата.Имал съм такъв случай с предната кола, на място мокреше около тапата, като запаля сълзеше ама докато го открия зор видях.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #13
                          Огледай добре за ръждиви отенъци около и по самите ремъци. Много е вероятно водната помпа да е прокапала. Докато работи двигателят ремъците разнасят течността и трудно се вижда да капе на земята.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            и на мен ми е така. като долея до макс и после пада под минимума и за това не доливам и си стои само така под минимума
                            JTD 105+

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
                              и на мен ми е така. като долея до макс и после пада под минимума и за това не доливам и си стои само така под минимума
                              ....няма логика,но щом казваш значи е така.
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment

                              Working...
                              X